Понедельник, 23.10.2017, 20:09
Приветствую Вас, Гость

Як відкрити будівельний магазин


Будівельні матеріали завжди будуть затребувані на ринку, тому якщо ви маєте бажання спробувати себе в цій сфері - пробуйте. Це вкладення при грамотному підході здатне приносити досить високий прибуток. Над чим вам доведеться попрацювати - дивіться нижче.

  1. Пакет документів для оформлення-вам знадобляться дозволи та погодження від місцевої адміністрації, енергетиків, органів пожежної охорони, податкової інспекції та санепідемстанції. Процес ходіння по всіх інстанціях займе досить багато часу, особливо якщо ви будете сперечатися і доводити свою правоту. Тому постарайтеся обходити всі кути з самого початку.
  2. Місце розташування - один з ключових чинників. Не в самому центрі, але й не на околиці-тут самі розумієте, потрібна «золота середина». Як правило, в центр вибираються не для того, щоб повернутися звідти навантаженими будматеріалами. А на околиці поїде не всякий покупець. Бажано розглянути варіанти під'їзних шляхів, їх ступінь завантаженості, можливість їх взаємної заміни у випадках гострої необхідності.
  3. Асортимент вашого магазину - тут потрібно постаратися і максимально ефективно розрахувати вкладені кошти. Пам'ятайте, що витрати на товар, який довго буде лежати нереалізованим на ваших складах - це непрямі збитки. Список матеріалів повинен бути таким, щоб люди могли знайти практично все, що їм може знадобитися при дрібному і капітальному ремонті. Тобто як мінімум, радимо мати вам в наявності цемент, обої, лакофарбову продукцію, сухі будівельні суміші, покрівельні матеріали, покриття для підлоги, меблеву фурнітуру.
  4. Правильне оформлення вітрин - якщо у покупця розбігаються очі, то це не зовсім вдалий варіант. Ефективний рівень огляду - від пояса і до підборіддя, дрібні товари кладемо ближче, великі - подалі. Вивіски над прилавками і стрілки-покажчики теж послужать орієнтиром. Для громіздких предметів можна використовувати каталоги і проспекти.
  5. Постачальники - шукайте надійних партнерів, продавати будматеріали - це не насінням торгувати, товар повинен надходити вчасно і в потрібній кількості. Інакше ви втратите репутацію, час і пропустіть клієнтів.
  6. Персонал - шукайте тих, хто має досвід роботи. Доброзичливість, ввічливість, старанність і акуратність - обов'язкові. Хороші продавці примудряються продати не тільки один товар, але і масу супутніх дрібниць.
  7. Реклама - вона, як відомо, двигун прогресу. І торгівлі теж. Чим більше людей дізнається про ваш магазин, тим більше ви отримуєте потенційних покупців. Утримуючи старих клієнтів - а вони рано чи пізно у вас з'являться, не бійтеся залучати нових акціями та знижками.
  8. Якщо справи у вас підуть в гору, то в перспективі можете створити мережу своїх магазинів. Це не тільки зростання доходу, але і збільшення популярності торговельної марки. Бажаємо удачі у ваших проектах!